Follow on Bloglovin

fredag den 24. august 2012

Face of the day #1




Face of the day // 1. Eyebrow pencil - FabuBrow 01 Taupe 2. Eyeliner - Hema 3. Primer - L'oréal 4. Lipstick - MAC Creme Cup 5. Loose Mineral Foundation - Youngblood Ivory 6. Mascara - Maybelline The Turbo Volum' Express Very Black 7. Cream blush - Essence Peach Punk

Dette er det første indlæg på denne blog, og da det er en beauty blog, er det kun passende, at det første indlæg handler om skønhed. På billedet ses hvad jeg har i ansigtet i dag. Jeg har været hjemme det meste af dagen, så jeg har ikke haft brug for det store krigsmaske.

I vil hurtigt ligge mærke til, at de fleste af det produkter jeg bruger er forholdsvis billige produkter. Det eneste produkt jeg som regel bruger lidt ekstra penge på er pudder. Denne fra Youngblood er det bedste jeg indtil nu har prøvet, og jeg er allerede på min 3. dåse.

Når det kommer til make-up vil jeg hellere købe billigere mærker, så jeg kan udforske markedet endnu mere, da min pengepung ikke rækker til kæmpe mængder af Chanel og Clinique. Noglegange køber f.eks. en dyr læbestift eller øjenskygge, når jeg har lyst til at forkæle mig selv. Og jeg må indrømme, at min læbestift fra MAC er bedre end alle mine mindre dyre læbestifter tilsammen.

Jeg håber, at i vil følge mig i mit eventyr gennem den uoverskuelige jungle af make-up, som kun venter på at blive udforsket!

// Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar